Outlander MAX 6x6 XU+ 650 T 2024
Kavalleriet er på banen. Enten du frakter til full kapasitet eller bestiger det nærmeste fjellet, betyr ekstra 6x6 trekkraft, lavt L-gir og to-nivå lastekasse at denne Outlander laster og går som ingen annen ATV.
- Motor: Rotax 650 cc V-Twin, væskekjølt, intelligent gasskontroll (iTC™) med kjøremoduser
- Fjæring: Buet dobbel A-arm med stabilisatorstag / Bak: Double Torsional Trailing arm uavhengig (TTI2) med hurtigutløsende stabilisatorstag
- Hjul: 12" støpte aluminiumsfelger
- Beskyttelse: Oppvarmede håndgrep, kraftig frontstøtfanger, forsterkede setetrekk
- Differensial: Valgbar 4WD / 6WD med Visco-Lok‡ QE automatisk låsende differensialsperre foran
LEDENDE MOTORTEKNOLOGI
Med klasseledende Rotax V-Twin-motorer med 91 hk (1000R), 80 hk (1000) og 59 hk (650) har Outlander reaksjonssterk gass, signaturbrøl, og kraft i overflod.
TEKNO SOM TELLER
Intelligent Throttle Control (iTC™) er teknologien som gjør Outlanders 650 og 1000 Rotax-motorer så reaksjonssterke og kontrollerbare. Med modusene standard, arbeid og sport bidrar iTC elektronisk med jevn kraftutvikling i terrenget.
INNOVATIVT FJÆRINGSOPPSETT
Den mest betydningsfulle Outlander-oppgraderingen til nå: med hjul som beveger seg opp og ned i parallell bevegelse og vippepunkter under setet, får du maksimal stabilitet og kjøreopplevelse på høyeste nivå.
KAPABEL LASTING OG SLEPING
Det er mer enn bare tall: Den trekker imponerende 750 kg, har bagasjerom med to nivåer og stativer foran og bak med LinQ-fester, som gjør Outlander til en rask, effektiv og kraftig partner for arbeid og lek.
1588 KG CAN-AM HD-VINSJ
Sett denne kraftige, fabrikkinstallerte Can-Am HD-vinsjen med rulleført line på prøve. Kapasiteten på 1588 kg er avgjørende når du skal takle forhold som jakt, gårdsbruk, gjørme og avsidesliggende arbeidsplasser. Forhånskablet på alle andre trim.
SOLID GIRKASSE
Velg gir, gi gass og kjør. Can-Am Outlander CVT-girkassen (kontinuerlig variabel transmisjon) gir så mye kraft du trenger. Nå med omkalibrert motorbremsing for mer presis kontroll i kupert terreng.
OPTIMALISERT LUFTSTRØM
Hver del har blitt undersøkt og inspisert for å se om den kunne forbedre førerkomforten – selv sidepanelene og innerskjermene tilbyr nå bedre motorventilasjon og luftstrøm.