2048942
/search
MotorspeedD4
Oppdaterer, vennligst vent...
Produkter
Totalt antall treff:
Se hele resultatet...
Kategorier
Merker
Merkenavn
Artikler
Antall artikler funnet:
Tilbehør
Alternativer
Artikler
Antall artikler funnet:
Kundesenter
KONTAKT
GAVEKORT
OUTLET
Logg inn
Ingen varer i handlevognen
Ingen varer i ordreboka
produkt
produkter
(
)
(
)
(
)
Til kassen
×
Aktiv leveringsdato
Leveringsdatoer
Ordre oversikt
Handlevogn
varer i handlevognen
Klikk her for å se alle
Handlevognen er tom.
Spesialtilbud
Spesialtilbud
(Trykk her for å se spesialtilbud)
Dine spesialtilbud
Søk
Du er
1 500,00
kroner unna å få FRI FRAKT!
SPØRSMÅL OG SVAR
SPØRSMÅL OG SVAR
Her er du nå:
Motorspeed.no
>
Spørsmål & svar
>
Kundesenter
Min side
Spørsmål & svar
Hvordan handle?
Etter kjøpet
Ordrehistorikk
Timebestilling verksted
Pakkesporing
Retur & bytte
Størrelser
Tips
Teknologi
Sikkerhet
Vilkår
Kontakt oss
Om oss
Hva lurer du på?
Hvordan handle?
Etter kjøpet
Ofte Stilte Spørsmål
Når får jeg bestillingen min?
Leveringstiden vil variere avhengig av valgt fraktmåte. Dersom varene du har bestilt er på vårt lager vil de normalt bli sendt fra Motorspeed as senest dagen etter du bestiller.
Varer som ikke ikke er på lager, har en dato for antatt levering. Vær oppmerksom på at denne datoen kan endre seg pga. forsinkelse fra leverandør, transportør eller ande uforutsette hendelser.
Varer med status "Fjernlager" befinner seg på vår leverandørs lager, og vil ha lenger leveringstid enn varer som har status på lager. Normal leveringstid fra fjernlager er oppgitt i antall dager før varen sendes til kunde
Jeg har ikke mottatt faktura, hvor finner jeg den?
Har du ikke mottatt faktura fra oss på e-post, kan det være en feil eller så ligger den i søppelpost. Du finner også faktura
her
!
Hvordan sporer jeg pakken min?
Vi sender en leveringsbekreftelse via e-post når pakken har forlatt vårt lager. Du kan enkelt spore pakken
her
når pakken er på vei til deg.
Hvilke betalingsalternativer tilbyr Motorspeed?
Klikk her
for å lese mer om de ulike betalingsalternativene du kan velge når du handler hos oss.
Hvordan returnerer jeg et produkt?
Ved benyttelse av angreretten logger du deg, inn og går til
Kundesenter
. Der finner du fakturaen du ønsker å returnere produkter fra under fanen RETUR & BYTTE, trykker "RETURNER" og fyller ut årsaken til retur (Angrerett). Du vil da inne kort tid motta en returbekreftelse med et returnummer som du merker pakken med.
Da kan vi på Motorspeed registrert returen, og saken kan behandles mest mulig effektivt for begge parter. Du trenger ikke å fylle ut angrerettskjema.
Når vi mottar returnert vare vil vi håndtere denne i henhold til hva som er lagt inn når returen ble registret. Skal varen krediteres vil pengene bli utbetalt til samme kort som ble benyttet ved handelen, dette tar noen dager fra vi har mottatt returen. Har du betalt med Klarna vil fakturaen automatisk bli kreditert hos Klarna.
Du må selv bekoste returfrakten. Motorspeed AS avviser alle returer sendt i oppkrav.
Hvordan finner jeg riktig deler til mitt kjøretøy?
Motorspeed har en egen
delefilm
der du finner originaldeler til ditt kjøretøy.
Vi har også andre deler og utstyr til ditt kjøretøy som du finner via menyen vår. Du kan enkelt sortere på merke i filteret vårt, og så står det mer informasjon på produktet. Finner du fortsatt ikke ikke riktig del til ditt kjøretøy. Ta kontakt med oss på chat eller telefon på:
61 26 80 00
.
Varen du akkurat la i handlekurven er utsolgt
Kan dette være et alternativ for deg?
Copyright © 2024 Motorspeed AS - All rights reserved
Forretningssystem
og
nettbutikkløsning
levert av
Multicase™ Norge AS
Logg inn / Ny kunde
Registrer meg som kunde
Kundesenter
KONTAKT
GAVEKORT
OUTLET
Tilbake