KTM 250 EXC SIX DAYS 2025 KTM 250 EXC SIX DAYS 2025 KTM 250 EXC SIX DAYS 2025

KTM 250 EXC SIX DAYS 2025

Varenr: F7303Y2
132 900,00
1 i butikk
0 på nettlager
-+
Selges som 1stk
BeskrivelseTeknisk infoProdusentPasser til
Beskrivelse

Pris kr. 132 342,-

Klargjøring kommer i tillegg.  

 

KTM 250 EXC SIX DAYS 2025

For 2025 beholder KTM 250 EXC SIX DAYS sin tittel som det mest vinnende enduro-våpenet noensinne skapt. Joda, det er en stor påstand – men har du sett vårt troférom? Med en nærmest uknuselig drivlinje, uovertruffen topphastighet og suverene kjøreegenskaper, er den igjen klar til å takle hva enn enduroverdenen kan kaste mot den. Høydepunkter for 2025 KTM EXC SIX DAYS-serien er:

  • Oransje blank ramme
  • Rammebeskyttelsessett
  • SIX DAYS-spesifikt sete
  • Map-select bryter
  • 6Days-merkede deler
  • Oransje anodiserte CNC-maskinerte tredobbelklemmer
  • Oransje fremre akseltrekker
  • Halv-flytende forbremseskive
  • Solid bakbremseskive
  • Bakbrems sikkerhetstråd
  • Supersprox Stealth bakdrev
  • Bunnplate
  • Radiatorvifte
  • Metzeler 6 Days Extreme dekk

 

 

GRAFIKK

2025 KTM SIX DAYS-serien feirer den nyeste utgaven av ISDE i Spania med sitt mest slående utseende hittil. Med flere nyanser av oransje og skarpe grafikker, er det eneste som gjenstår å si, ¡Vamos!

 

  

 

 

 

MOTOR

250cc 2-takts motoren har lenge vært den beste kombinasjonen av uslåelig kraft og lettvektskonstruksjon. Denne lette motoren på 24,8 kg er designet for å levere mer dreiemoment enn noen tidligere 250cc 2-takts motor, uten å miste sin typiske 250cc 2-takts karakter. KTM 250 EXC-motoren setter standarden i den konkurransepregede Enduro E1-klassen.

 

  

 

RAMME

Spesielt konstruert for langsgående stivhet, er KTM EXC SIX DAYS-serien bygget rundt en glansoransje pulverlakkert ramme som gir eksepsjonell tilbakemelding fra rytteren, energiabsorpsjon og høyhastighetsstabilitet. Dette oppnås ved å reposisjonere de roterende massene i rammen, sammen med en smidd styrehodeforbindelse. Fotstøttefestene har også en slank design for mindre risiko for å hekte seg fast. Og når turen er over, sikrer et smidd en-dels sidestativ at enduro-våpenet ditt står stolt.

 

 

  

ERGONOMI

2025 KTM EXC-serien har en førerfokusert kroppsstillings-triangel, spesielt når du står på fotpinnene. Med plastdeler som jobber for å fjerne gjørmeoppbygging i våte, gjørmete forhold, en flat seteprofil med et sete med høy grep som gir eksepsjonell bevegelse og kontroll for rytteren, og en polyamidforsterket aluminiumsramme som gir uovertruffen følelse og tilbakemelding til rytteren, er din eneste bekymring å navigere i terrenget foran deg.

 

 

  


EKSOS

Takket være KTM 250 EXC SIX DAYS kompakte motor er eksosrøret designet med mål om å oppnå bedre bakkeklaring og redusere risikoen for skader når du kjører over dype røtter, spor eller klatrer opp bratte steiner. Lyddemperen er laget av lett aluminium og er stilfullt avsluttet i antrasitt, med SIX DAYS-logoen.

 

 

WP XACT CLOSED-CARTRIDGE GAFFEL

En 48 mm WP XACT Closed Cartridge fjærgaffel gir rask og konsekvent demping, med optimert oljestrøm. Dette betyr at disse gaflene sikrer uovertruffen ytelse på alle nivåer. Gaffelbeskyttelsesringer beskytter også mot inntrenging av smuss. Men best av alt, gaffelen tillater full justering av kompresjon og tilbakeslag uten behov for verktøy.

 

 

 

 

WP XPLOR SHOCK

Et PDS-bakdemperkonsept forblir et kjennetegn på KTM Enduro-våpen, og forbedrer anti-knebøy-oppførselen til chassiset. Dette er fortsatt det mest pålitelige og vedlikeholdsvennlige alternativet for konkurrerende enduro-racing. Dessuten tar en lett WP XPLOR PDS bakdemper ansvaret bak. For 2025 fikk bakdemperen oppdaterte innstillinger, noe som resulterte i forbedret trykkbalanse i demperen. Med jevn demping, samt full justerbarhet takket være brukervennlige håndklikkere for justeringer i farten, forblir det oppsettet å slå.

 

   

 

 

OFFROAD CONTROL UNIT

Offroad Control Unit - eller OCU - er plassert under setet og erstatter alle elektroniske sikringer og reléer. Alle utganger styres kontinuerlig basert på signaler fra spenningsregulatoren og ECU-en. Ved overstrøm deaktiveres utgangene individuelt. Dette gjør feildeteksjon enkel, ettersom statusen til hver utgang indikeres med et rødt eller grønt LED-lys. Det betyr at det å diagnostisere et elektrisk problem ute på stien er like enkelt som å løfte setet, og det er ikke lenger nødvendig å bære med seg små sikringer.

 

   

Teknisk info

Produktinformasjon

Produsentfilter: KTM
Varetype: Motorsykkel-Kjøretøy
Gruppe 2 Cross og Enduro
Gruppe 3 KTM
Bremser Hydraulisk skivebrems
Motordetaljer Væskekjølt, 2-takt
Antall Sylindre 1
Boring 66,4 mm
Slaglengde 72 mm
Drivstoff Keihin EFI, throttle body 39 mm
Clutch Våt, DDS multi-disc clutch, Brembo hydraulics
EMS Vitesco Technologies EMS
Startsystem Elektrisk Start
Girkasse 6-trinns
Drivstofftank 9 Liter
Rammedesign Central double-cradle-type 25CrMo4 steel
Gaffel WP XACT-USD, Ø 48 mm
Bakdemper WP XPLOR shock absorber with PDS
Fjæringsvei Bakdemper 310 mm
Bremseskive Diameter Foran
  • 260 mm
  • 300 mm
Bremseskive Diameter Bak 220 mm
Kjede 520 X-Ring
Bakkeklaring 347 mm
Setehøyde 963 mm
Kjøretøyvekt 104.9 kg
Styre Neken, aluminium Ø 28/22 mm


Produsent
Passer til