Pris kr. 236.900,-
Klargjøring kommer i tillegg
850 RMK KHAOS SLASH 155
RMK Khaos Slash gir ultimat smidighet og kjøreglede. Verdens beste all-mountain snøscooter har en kort, konisk tunnel og lett design, med den høye ytelsen 850 Patriot og 155" belte for smidighet og dynamisk respons i ethvert terreng.
850 PATRIOT™
850 Patriot-motoren ble designet fra grunnen av for klasseledende holdbarhet, uovertruffen akselerasjon og bransjens beste kraft-til-vekt rate.
Kort, konisk tunnel
Den helt nye Matryx Slash har en kort, konisk tunnel som gjør at maskinen kan grave seg dypere ned i snøen uten å bli sittende fast eller miste skyv og trekkraft i de bratteste, dypeste skråningene.
PRO RMK React forstilling
PRO RMK React Suspension gir føreren den mest presise og uanstrengte kjøreopplevelsen i dyp snø, hvor man slipper å bruke så mye krefter. Den har en 36-38” forstilling, en “sway bar” designet for å gi suveren håndtering, og smidde a-armer og spindler for optimalisert styrke og holdbarhet.
RMK KHAOS-bakstilling
Den nye bakstillingsgeometrien sikrer overføring og trekkraft for lett manøvrering og kontroll og en bedre respons i alle kjøresoner.
Kort, konisk tunnel
Matryx Slash har en kort, konisk tunnel som betydelig reduserer motstanden gjennom snøen. Når motstanden reduseres, gir det langt bedre kontroll over maskinen ved å holde den ute av snøen.
Lettere i snøen
En lettere scooter er enklere å styre og reduserer tretthet når man kjører en hel dag. Matryx Slash er XX lettere i snøen og tilbyr ultimat kontroll og redusert tretthet.
7S-skjerm
Planlegg, følg og del turen med den bransjeledende 7S-skjermen med Ride Command-teknologi. Den 7-tommers trykkskjermen som kan brukes med hanskene på, er spesialbygd for snøscootere, med kjørediagnostikk, løypekart og interessepunkter. Ny wifi-tilkobling gjør det mulig å oppdatere og overføre Ride Command-data enkelt over wifi.
Walker Evans Racing-fjæring
RMK KHAOS SLASH er utstyrt med eksklusive Walker Evans Racing Velocity-støtdempere for å tilby det beste av det beste ved forskjellige forhold i fjellet. Fullstendig regulering for å tilpasse seg under kjøringen med regulerbar kompresjon ved høy og lav hastighet.