Pris kr. 269.900,-
Klargjøring kommer i tillegg
9R RMK KHAOS SLASH 155
RMK Khaos Slash gir ultimat smidighet og kjøreglede. Verdens beste all-mountain snøscooter har en kort, konisk tunnel og lett design, med den høye ytelsen til Patriot 9R og 155" belte for smidighet og dynamisk respons i ethvert terreng.
PATRIOT 9R
Den nyeste fabrikkmodifikasjonsmotoren - en 900cc Patriot som leverer lynrask respons og lettvektig kraft. Angrip det tekniske terrenget med kraft og respons. Dette er motoren med lavest treghet i serien og gir deg uanstrengt kontroll på et helt nytt nivå.
Kort, konisk tunnel
Den helt nye Matryx Slash har en kort, konisk tunnel som gjør at maskinen kan grave seg dypere ned i snøen uten å bli sittende fast eller miste skyv og trekkraft i de bratteste, dypeste skråningene.
PRO RMK React forstilling
PRO RMK React Suspension gir føreren den mest presise og uanstrengte kjøreopplevelsen i dyp snø, hvor man slipper å bruke så mye krefter. Den har en 36-38” forstilling, en “sway bar” designet for å gi suveren håndtering, og smidde a-armer og spindler for optimalisert styrke og holdbarhet.
RMK KHAOS-bakstilling
Den nye bakstillingsgeometrien sikrer overføring og trekkraft for lett manøvrering og kontroll og en bedre respons i alle kjøresoner.
Lettere i snøen
Matryx Slash har en kort, konisk tunnel som betydelig reduserer motstanden gjennom snøen. Når motstanden reduseres, gir det langt bedre kontroll over maskinen ved å holde den ute av snøen.
7S-skjerm med Ride Command
Planlegg, følg og del turen med den bransjeledende 7S-skjermen med Ride Command-teknologi. Den 7-tommers trykkskjermen som kan brukes med hanskene på, er spesialbygd for snøscootere, med kjørediagnostikk, løypekart og interessepunkter. Ny wifi-tilkobling gjør det mulig å oppdatere og overføre Ride Command-data enkelt over wifi.
Lettere i snøenWalker Evans Racing-fjæring
RMK KHAOS SLASH er utstyrt med eksklusive Walker Evans Racing Velocity-støtdempere for å tilby det beste av det beste ved forskjellige forhold i fjellet. Fullstendig regulering for å tilpasse seg under kjøringen med regulerbar kompresjon ved høy og lav hastighet.